Data e postimit: 2015-12-21 20:27:31
Lexime: 5383
Ai dhe une
Lloji: Tregime dashurie
Tema: Ne
Autori: anonim
Shkolla: Samifrasheri
Klasa: Xe
Qyteti: Tirane
E-mail: anonim123@gmail.com


Mendoj, se shume persona kane gjeyur dashurine e tyre nepermjet teknologjise ( Facebook etj.. ). Dhe une jam nje nder tyre. Jam nje adoleshente, e dashuruar. Po po, e them me plot goje. E DASHURUA, me ate. Me X person. U njoha papritur nepermjet Facebook, si fillim nisi si nje ngacmim por me kufi. Me ber te tijen menjeher. E cuditshme.. Filluam te flisnim me shpesh, me konsideronte si moter, si ' xhan' me thoshte noku i vogel. E adhuroja kur me thoshte ashtu, me pas nisen telefonat me ore te zgjatura, mund te them e lumtur deri ne mesnat. ^^ Ai njer ii mir, i dashur, i sjellshem, e zemermire. E adhuroj. (sidomos buzet, e trasha ^^ :p ) Jemi takuar plot here, e me dhimbte shpirti kur largohej. Kemi nje vit lidhje.. Dhe shpresoj te vazhdoj e me shum, sepse pa ate sia dal dot. Ai eshte shpirti im, dhe une pa shpirtin tin, nuk jetoj dot.Eshte kaq i mir *_* O zott.. Mezi pres ta takoj. E dua. Me do. G&L|

Ps. UN jam L.vajza e lumtur.
Faleminderit nqs e lexoni. perqafime ^^

Vepra te ngjashme
Autori: bleona duraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: rastesisht
rastesisht te njoha ty ende te kujtoj takimi e par do te mbetet i paharruar rastesisht te dashurova ty fillova te jetoj e lumtur e dashuruar rastesisht vendosa te harroj ty por nuk te kam harruar ndaj vendosa te pres je strukur ne thellsin e spirtit tim n...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: denada · Lloji: Leter · Tema: dashuria
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te sk...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motra
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
Autori: Armela Braka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Dhuna
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...




Komentet e fundit!

Emri: klara
Email: klara19@gmail.com
Komenti: awwww sa bukur..urime... qofsh e lumtur zmrr njs do tju sugjeroja te gjithve te lexonit pak Titulli: shpirt i vrare Lloji: Poezi dashurie Tema: per te gjithe ata qe kane ndjenja... Autori: andreina Shkolla: naim frasheri Klasa: 11A esht nj poezi shum e bukur dashurie...

Emri: Kaltrina
Email: kaltrinaa@gmail.com
Komenti: Me ket shkrim kaq tkeq po e shpreh dashurin ti? Po duket se spe dojke aspak!!1

Emri: A-E
Email: kida.pmkt@hotmail.com
Komenti: awww sa bukur jete te lumtur

Emri: fhd
Email: gdh@khgyf.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com